söndag 6 september 2009

korttidsmagsjuka?

vaknade vid två-tiden inatt och mådde illa, steg upp och kräktes upp allt jag hade i magen. tog en dusch och gick sen i säng igen. Somnade direkt!

Kan det ha varit en 20 minuters magsjuka?
Nej! det tror jag inte. Snarare var det nåt skit jag ätit under kvällen. men men, nu mår jag bra igen om än något trött. Ska skriva en sida eller två idag och bara slappa. skulle egentligen ha hjälpt svågern med flytt men det är  jag inte i form till. jag mår bra men känner mig lite urlakad.

Plockade fram mitt Svarta bälte, det som jag nämnde igår som blivit kvar sedan min tid  med Kampsportsbutiken.se, hur som helst så var det mycket bättre kvalitet på bältet än jag kom ihåg. det var en positiv överraskning.

Nu ska jag skriva lite.

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar